Welcome, Guest. Please Login or Register
Herbiceps
  We've upgraded to YaBB 2!
  HomeHelpSearchLoginRegister  

Pages: 1 2 3 4 5
Send Topic Print
Norsk (Read 2841 times)
Coswordo999
YaBB Newbies
*

I Love YaBB 2.4!

Re: Norsk
Reply #15 - Feb 17th, 2014 at 2:04pm

Noen som har noen tips om jenter i ekstremt god form som liker å vise musklene sine? opplever ofte at de som har noe å vise frem er veldig "gjerrige" på å vise musklene sine...  Sad
Back to top

IP Logged

johnsm00007
Full Member

Absfan

Reply #16 - Feb 19th, 2014 at 9:11pm

Skulle ønske jeg hadde den evnen til å spørre om de kan vise muskler.

Har en følelse at man kan lykkes med overarmer, men det er jo magen som er den beste kroppsdelen, og jeg hadde aldri kunne manne meg opp og spørre ei jente om å løfte på skjorta, der går grensa.

Har to ganger spurt om en fleks, en gang i Oslo (med langermet genser), da tok jeg på. En gang på bar i utlandet, hun ville ikke, men flekset akkurat da jeg såg bort, så den gikk jeg glipp av.

Så om noen har et godt forslag så mottas det med takk.
Back to top

IP Logged

johnsm00007
Full Member

Absfan

Reply #17 - Feb 19th, 2014 at 9:12pm

Forresten, kanskje finst det håp den dagen Bjørgen legger opp.

...

Faktisk imponerende av Ingvild.
Back to top

IP Logged

The Viking
Full Member

Respect every person for
who they are!

Reply #18 - Feb 20th, 2014 at 4:29pm

johnsm00007 wrote on Feb 19th, 2014 at 9:11pm:
Skulle ønske jeg hadde den evnen til å spørre om de kan vise muskler.

Har en følelse at man kan lykkes med overarmer, men det er jo magen som er den beste kroppsdelen, og jeg hadde aldri kunne manne meg opp og spørre ei jente om å løfte på skjorta, der går grensa.

Har to ganger spurt om en fleks, en gang i Oslo (med langermet genser), da tok jeg på. En gang på bar i utlandet, hun ville ikke, men flekset akkurat da jeg såg bort, så den gikk jeg glipp av.

Så om noen har et godt forslag så mottas det med takk.

Det er alltid vanskelig det med å få jenter til å vise musklene sine. Jeg personlig er mer armer og legger, men er alltid åpen for resten.

Jeg har faktisk vært ganske heldig opp igjennom og kanskje også vært litt tøff. Jeg har ved flere anledninger hatt mulighet til å kjenne på musklene og få jenter til å flekse for meg. Da har jeg ofte bare sett an jenta, som jeg ofte har vært god venn med også, og spurt rett ut. Tullet litt med det og så gjør de det. Men i de senere årene har det blitt mindre, men før har jeg par gode historier fra.
Back to top

My love for musclegirls!

IP Logged

johnsm00007
Full Member

Absfan

Reply #19 - May 18th, 2014 at 11:13am

...

Rachel Nordtømme
Back to top

IP Logged

The Viking
Full Member

Respect every person for
who they are!

Reply #20 - May 24th, 2014 at 11:39pm

Om dere ønsker gjengir jeg gjerne noen av historiene! Og det morsomme er at de er helt sanne!
Back to top

My love for musclegirls!

IP Logged

johnsm00007
Full Member

Absfan

Reply #21 - May 25th, 2014 at 12:58am

ja,- gjerne.
Back to top

IP Logged

The Viking
Full Member

Respect every person for
who they are!

Reply #22 - May 27th, 2014 at 5:51pm

Okei. Kan først av alt si at historiene er 100% sanne og håper de kan være til fornøyelse for dere andre. Del gjerne egne historier, da jeg finner det meget interessant å lese.

Denne historien er fra da jeg selv gikk på videregående og kjente ei jente jeg hadde gått sammen med fra ungdomsskolen. Men det var først på videregående at vi begynte å omgås veldig mye og tilbragte mye tid med felles venner. Både på og utenfor fester. Dette var ei jente som var ca. 1.65m høy og tenker hun veide ca. 60 kilo. Hun var veldig aktiv fotballspiller og som ofte trente med sine eldre brødre. Hun gikk sjeldent på treningsstudio, men på grunn av sinn satsingen innen fotballen hadde hun vekter hjemme, hun stadig trente med. Hun hadde mange guttevenner og jentevenner, men på den tiden var nok jeg den nærmeste av guttene. Jeg oppdaget fort hennes egen fasinasjon for muskler. Hun strammet gjerne musklene for å kjenne på de selv og jeg la ofte merke til hvor opptatt hun var av muskler. Det gjorde jo at jeg fant henne veldig interessant. Vi kunne sitte, bare oss to, og diskutere andre venninners muskler. Vi hadde ei felles venninne som var turner og som hadde en turners kropp. Hun ville sjeldent eller aldri vise musklene sine, noe som "irriterte" begge oss to. Så får jeg en dag forklart av min muskelfikserte venninne at hun hadde hatt turneren på besøk og de hadde gjort styrkeøvelser sammen. Da hadde turneren til slutt flexet armene og hun andre hadde blitt målløs av 'peaken'. Hun forklarte meg hvordan hun hadde kjent på den og blodåren som gikk over. Da gikk det opp for meg at hun her elsker jo muskler.
Så hun flexet stadig for meg. Hun hadde en fin formet kul som biceps, liten six-pack og helt markerte leggmuslkler(fra fotballen). Hun sammenlignet hele tiden med andre venninner når jeg var der og ba meg finne ut hvem som hadde best muskler.

Det beste som skjedde var en fest vi var sammen på og som hun da hadde flexet litt igjennom festen og til slutt endte opp på mitt fang. Dette var på sommeren så hun hadde bare på seg en t-skjorte lignende bluse og shorts, noe som gjorde at jeg kunne kjenne på musklene mens hun satt der og ingen andre la merke til det. Hun teaset da med å flexe litt nå og da, og vi køddet med det. Men når vi skulle videre fra festen og til byen, bestemte alle seg for å gå. Men i det vi to skal opp, holder hun meg igjen og sier til de andre, med tullestemme, at vi kommer etter. De andre er fulle og bryr seg ikke  dermed ble vi alene igjen. Da reiste hun seg opp forran meg og lurte på om jeg ville se venne flexe musklene, så da sa jeg at det vil jeg gjerne. Så hun brette opp ermene og shortsen(enda mer) og begynte med en dobbel biceps. Dette virket det som om hun hadde øvd på. Så ville hun at jeg skulle kjenne mens hun pumpet de i dobbel biceps. Før hun snudde seg og gjorde det bakfra. Man kun klart se bicepspeaken hennes bakfra. Så strammet hun leggene og tok mange calves-raises foran meg, mens jeg kjente på de. Sånn holdt vi på en stund, helt til hennes beste venninne kom tilbake for å se etter oss. Da bestemte vi oss for å gå, så det ble ikke mer flexing den kvelden. Men hele seansen holdt nok på i 10-15min, med ren flexing og kjenning. Etter dette flexet hun for meg på webcam  sendte bilder og vi snakket om muskler hele tiden. Merket det var deilig å ha noen å snakke med det om. Hun prøvde stadig å lære venninner å flexe og de måtte kjenne på hennes. I og med at hun hadde en del muskler, opplevde hun at de andre jentene syns det var spennende å kjenne på henne. Etterhvert som vi har vokst opp og flyttet fra hverandre har vi ikke lenger kontakten. Hvis ikke kunne fet nok blitt en spennende utvikling.

Har også en historie til med ei annen jente, som er litt lik, men for meg er myye bedre, da jenta er helt fantastisk digg.
Back to top

My love for musclegirls!

IP Logged

johnsm00007
Full Member

Absfan

Reply #23 - May 28th, 2014 at 8:59pm

Også fra virkeligheten:

Jeg var en gang på en bar i utlandet og ble sittende og snakke med folk, utlendinger fra forskjellige land, både menn og kvinner.

På et eller annet tidspunkt utpå kvelden kom det på prat om ferie, den ene jenta snakka om at hun hadde vært på padleferie da jeg så mitt snitt til å kommentere at hun hadde veldig muskuløse underarmer (av alle ting, men de var faktisk veldig muskuløse med blodårer).

Ei anna rundt bordet så bare dumt på meg og spurte hvordan jeg så det? Hva skal man si? Så jeg kommenterte til hun med musklene at for å bevise at jeg hadde rett kunne hun spenne overarmen og vise.

Til min store fortvileles selvsagt nektet hun, men hun greide å holde seg bare et par minutter før hun spente opp litt av en biceps.

Og jeg, selvsagt, påseilet, var for treg til å kjenne på.

Jeg prøvde å få henne til å flekse igjen, men uten hell.
Back to top

IP Logged

The Viking
Full Member

Respect every person for
who they are!

Reply #24 - May 30th, 2014 at 5:20pm

Det syns jeg ofte er tingen med jenter som har muskler. De holder de skjult frem til noen verdsetter de, så tar de musklene frem. Har også hatt en kollega som viser musklene til stadighet og hun har utfordret meg i håndbak nå. Kan bli morsomt Smiley
Back to top

My love for musclegirls!

IP Logged

johnsm00007
Full Member

Absfan

Reply #25 - Jun 3rd, 2014 at 8:22pm

...

Ingrid Bolsø Berdal viser muskler.

Måtte det aldri ta slutt.
Back to top

IP Logged

johnsm00007
Full Member

Absfan

Reply #26 - Jun 3rd, 2014 at 9:02pm

...

En skulle itte bare vøre fire år i romjul, en skulle vært på Sognefjell også.

Sjekk Aftenposten...
Back to top

IP Logged

The Viking
Full Member

Respect every person for
who they are!

Reply #27 - Jun 4th, 2014 at 10:04pm

Ja, det er vel et par av de norske skijentene jeg helst skulle fått kjent på musklene på. Tror Marits biceps er steinhard!
Back to top

My love for musclegirls!

IP Logged

The Viking
Full Member

Respect every person for
who they are!

Reply #28 - Jun 9th, 2014 at 5:34pm

Back to top

My love for musclegirls!

IP Logged

johnsm00007
Full Member

Absfan

Reply #29 - Jun 9th, 2014 at 10:28pm

...

Flugs nummer 3 fra venstre oppel.

Sjekk magen.

Sjekk NRK i morgen - det er skishow i Oslo og sol og sommer!
Back to top

IP Logged

Pages: 1 2 3 4 5
Send Topic Print